fredag 28. mai 2010

stian har blitt en gammel mann!









her kommer noen bilder fra vår lille feiring når stian blei 25 år:) jeg jobbet heile dagen, men vi fikk feiret litt for det om. jeg våkna stian før jeg skulle på jobbmøte klokka åtte, så han var veldig trøtt, men skvatt fort opp når jeg begynte å synge bursdagssang.
hadde en liten pakke på lur med nye klær, som han ble veldig fornøyd med:) etter jeg hadde vært på møte spiste vi frokost på en resturant på løkka, den er veldig kul og inspirert av 50-talls og usa. så det passet stian veldig bra!
han hadde amrikansk frokost og frokost øl fra den nøgne ø, og jeg hadde pannekaker med blåbær! det var perfekt! etter det gikk stian for å klippe seg, og så gikk han på bandøving. seinere på kvelden avsluttet vi med en fabelaktig middag!
det var en fin dag, og tror stian koste seg..
imorra er det en større feiring med venner, det blir gøy! og så skal vi jo til birmingham, det er hovedgaven fra meg:)

tudelu!

4 kommentarer:

  1. Hola! For en gammel Stian-far! Så tøff han blei i tøyet, ligner litt på Morten Abel... Vi blei frista til å dra på Night Hawk og spise frokost. Ellers kan vi kanskje få Robert til å lage en sånnen frokost her, så kan vi invitere dere. Og så kan dere trille tur med Tassen etterpå, så vi kan slappe av litt:)

    SvarSlett
  2. Æ åååå! mommo

    Kjempefine bilder av Stian og Tina, trøtte begge to. Tina ser nokså forstøkt ut, lengter nok tilbake til Høvåg selv om ho ikke får ligge i senga her. Syns Stian hadde litt mange nøkkelknipper på buksa! Tida fyker ja....

    SvarSlett
  3. hehe... det er ikke nøkkelknipper, det er prislapper mamma.. det er fordi klærne er heilt nye:) tina skvatt til når stian skulle rope hurra, he he.. tror ikke jeg har sett så store øyer på ho før..

    gleder meg te trilleturer, jeg kan gå tur så kan dere spise frokost:)

    SvarSlett
  4. Trodde det var nøkkelknipper på buksa FØR jeg leste han hadde fått nytt tøy. Jeg skjønte det jo da.

    SvarSlett